Cevabı yazdıktan sonra baktımda COR3 ekibinin Teargas, hedee için sitesinde verdiği linkler şu anda çalışmıyor. Bilginiz olsun. paragent ile dabbldb linklerini ekledim.

Zekeriya KOÇ yazmış:
Merhaba,
Buraya yazan COR3 ekibinden arkadaslarin bazi uygulamalari vardi
diye hatirliyorum, kolektif bir blog sistemi vardi sanirim ve belki
bir sey daha. O adresler neydi? Onlari eklemek güzel olabilir. UCW'nin
kendi sitesinde bu yazilimi filanca siteler kullaniyor diye hic link vermis mi, belli mi bu?

Benim de ilk aklıma COR3 ekibinin çalışmaları oldu. Bu konuda biraz bilgi verebilirlerse iyi olur kanaatindeyim. Bir de fazlamesaide bir haber yayınlanmıştı CUSP isimli bir Eclipse eklentisi onun geliştiricisinin ürünü de UCW ile yazılmıştı sanıyorum. Aslında COR3 ekibinin web sayfasındaki "Ürünler" kısmına bir link ve CUSP geliştiricisinin çalıştığı Paragent firmasının ürün demosuna bir link verebiliriz. İlk aklıma gelenler bunlar. Bir de UCW ile aynı yaklaşımı kullanan Squeak-Seaside ikilisi ile yazılan DabbleDB uygulamasına bir link iyi olur diye düşünüyorum. Eklenecek başka örnekler gelene kadar ben bunları yazının sonuna ekliyorum.

--
Zekeriya KOÇ - http://zekus.metkoi.com