Bir kismimiz herhalde CVS'ten, suradan buradan cekip ayarlayip kullaniyordu
ancak bildigim kadari ile cok kisa bir süre önce Emacs'in resmen 22.1 sürümü
yayinlandi.

(Debian'cilardan birinin "en azindan Emacs'tan daha hizli sürüm cikariyoruz,"
demesine yol acan bir cevrim söz konusu:

http://ze-dinosaur.livejournal.com/17941.html )

Ana sayfaya bakarken ortamin daha bir güzellestigini gördüm:

 http://www.gnu.org/software/emacs/

Ve de su kisa Emacs turunun Türkcesi var mi diye düsündüm:

 http://www.gnu.org/software/emacs/tour/

Bunu cevirmek isteyen bir gönüllü cikar mi acaba? (O güzel kisa
tura bir de occur-mode ile ilgili birkac sey eklenirse cok cilgin,
az ve öz bir tanitim olur diye düsünüyorum.)

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http://emba.bilgi.edu.tr        http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com