Merhabalar,

Özellikle planladığınız 2. bölümde haskell deki monad kavramını anlaşılır
bir şekilde pratik örneklerle
aktarabilirseniz faydalı olacağını düşünüyorum.

Bir diğer önerim de ticari yazılım geliştirme konusundaki best practiceleri
vurgulamanız.Varsa başarı hikayelerini anlatmanız ve belki arkasından bir
lab düzenlemeniz.
Haskell dilinin "best of the worlds" özelliklerinin altını çizip geleceğin
programlama ve yazılım mühendisliği pratiklerine olan etkilerini
tartışmanız.

Başarılar dilerim.

Tarık Özkanlı.
Yazılım Mühendisi.