TARIK ÖZKANLI wrote:

> Merhabalar,
>
> Özellikle planladığınız 2. bölümde haskell deki monad kavramını
> anlaşılır bir şekilde pratik örneklerle
> aktarabilirseniz faydalı olacağını düşünüyorum.
>
> Bir diğer önerim de ticari yazılım geliştirme konusundaki best
> practiceleri vurgulamanız.Varsa başarı hikayelerini anlatmanız ve
> belki arkasından bir lab düzenlemeniz.
> Haskell dilinin "best of the worlds" özelliklerinin altını çizip
> geleceğin programlama ve yazılım mühendisliği pratiklerine olan
> etkilerini tartışmanız.

Tarik,

Bahsettiklerin bana Oracle/Microsoft stratejilerini animsatti. Insallah
core-haskell listesi >100 ki$i oldugunda basari oykulerinden ve ticari
yazilimlardan bahsedebilecegiz.

Inet-tr konferansi genellikle zaman kisitlamasi ve yogun bilgi akisi ile
geciyor. Bu yuzden ne zaman detaya inmeye calissak (i.e Core-server
sunumu) elimize yuzumuze bulasiyor. Bunun sebebinin inet-tr oldugunu
dusunmuyorum zira butun konferanslarda benzer problemler var (i.e.
Oscon'da STM icin Simon'a 15 dk verildi)

Yine de umutsuz degilim, ankara'da olanlar icin her zaman ofis'imize
gelebilecekleri ve bilgi alisverisinde bulunabilecekleri konusunda
motive ediyorum. Evet bu acik bir davet:)

Bunun disinda uzakta olanlar icin irc.core.gen.tr:7000 sunucusu da
faydali bilgi paylasimlarina ev sahipligi yapiyor.

Sonuc olarak, herseyin 15dk icinde bir kafadan otekine gecmesini
beklemek dogru olmadigi kadar adil de olmayacaktir.

--
Saglicakla,

Evrim Ulu <[EMAIL PROTECTED]>
Kor Bilisim Teknolojileri