<[EMAIL PROTECTED]> writes:

> ben www.core.com.tr ye girdim ingilizcem iyi değil site türkler için
> hazırlanmış olmasına rağmen tamamen ingilizce. ecnebiler bile
> sitelerinde dil seçeneklerinde türkçe ye yer vermelerine rağmen
> bizimkilerin yaptıklarını pek normal karşılamıyorum söyleyeyim. ben
> lisple heveslenerek ilgileniyordum. ancak hem çalışma saatlerimin
> çokluğundan hemde ingilizcemin az olmasından dolayı hevesim kursağımda
> kaldı. ingilizceye yeniden başlasam lispe ne zaman çalışacağım. ben
> biraz ingilizce dökünmanlardaki bilgileri gerek deneyerek gerekse
> [...]

Sevgili Kemal,

Önerilerinde çok haklısın. Ancak bir de bizim açımızdan olayı
değerlendirmeni isterim. Kısıtlı kaynaklarla bir proje geliştiriyoruz,
zamanın yetersizliği nedeniyle bir çok dilde belge yazmak gerçekten
mümkün olmuyor. Biz de bu nedenle dünyada genel olarak hakim dilde
üretim yapmaya yönlendik. Yeterli kaynaklarımız olduğunda bu eksiğimizi
gidermeyi çok isterim.

Şimdilik projemize katkı sağlayabilecek bir topluluk oluşturabiliriz
diye gelişmeleri ve yenilikleri hem Türkçe hem de İngilizce olarak
ulaşabildiğimiz yerlere gönderebiliyoruz. Umarım durumumuzu
anlatabilmişimdir.

Sevgiler...

--
aycan