Hej Rene,
(husk at svare til listen og ikke direkte til mig)
Perfekt at du vil oversætte.
Der er jo ingen deadline, men hurtigst muligt ;-)
Beskrivelsen på Google Play kommer til pege på den nye wiki-side, men
derfra peger vi bare videre til den engelske side indtil videre.

/Leif

--
Send en e-mail til dansk+h...@da.libreoffice.org for instruktioner om hvordan
du ophæver dit abonnement