Hej

Hvis der er andre end mig med en ældre Android (2.2.2), kan man ikke finde app'en i google play, den kræver nemlig mindst Android 2.3.3, os med ældre versioner er dog ikke helt tabt, vi kan nemlig bruge Impress Remote fra http://remontes.steppschuh.net, som iøvrigt virker fremragende!

Jeg har også slået denne info op på FB

/Preben