Hej Steffen

Velkommen tilbage!

Nu har jeg for både master-brugergrænsefladen og master-hjælpen godkendt de
sidste udryddelser af kritiske fejl (primært rettet af Leif), så nu står
der ud for master et pænt 0 i den kolonne.

Det er godt nok langhåret at holde styr på alle de XML-mærker – det er ikke
en opgave for mennesker! Stakkels oversættere på alle de andre sprog, som
også skal igennem det samme.

Mvh.
Jesper