Al 25/08/13 02:08, En/na a...@probeta.net ha escrit:
> A 2013-08-20 19:45, Simó Albert i Beltran escrigué:

> Jo conec gent del departament de matematica aplicada de la UB, que son
> els que porten els estudis d'informatica a la UB. Un del maxims
> reponsables es debianita (-de fet, jo pensava que estaria suscrit a
> aquesta llista-).
>
> Els puc preguntar si estarien disponibles els campus de Placa
> Universitat i l'altre campus que ara es davant del CCCB, tambe alla molt
> a prop.

Gràcies Àlex, em pots confirmar que he afegit correctament aquest nou
emplaçament a
https://wiki.debian.org/DebianWomen/Projects/MiniDebconf-Women/2014/Barcelona

Ja tenim força possibles llocs. Algú ha començat a contactar-hi?
Què us sembla si n'anem parlant per aquesta llista? La setmana del 14 al
20 podríem quedar per parlar-ne en persona. On voldríeu quedar?