On Tue, 2013-10-01 at 00:31 +0200, Simó Albert i Beltran wrote:
> Ja tenim força possibles llocs. Algú ha començat a contactar-hi?

He contactat (o m'han contactat a mi) amb la gent de la Càtedra de
Programari Lliure de la UPC. Sembla que estan animats a col·laborar i
segurament faran la proposta d'un o dos llocs per a les jornades. També
estic esbrinant les condicions per fer-ho en el recinte de l'Escola
Industrial.

> Què us sembla si n'anem parlant per aquesta llista? La setmana del 14 al
> 20 podríem quedar per parlar-ne en persona. On voldríeu quedar?

Trobo indispensable que ens trobem el màxim de gent possible d'aquells
que estem interessats, concretem un lloc, unes dates i fem una proposta
concreta a Debian per veure si hi estan d'acord.

Suposo que es podria fer per llista, però, digueu-me tradicional, també
crec que en una reunió física avançarem més ràpid (i serà més
divertit ;-))

De la setmana del 14 al 20 d'octubre a mi em van bé els matins de
dilluns a dijous, però suposo que és més realista fer-ho algun moment
del cap de setmana. Com ho veieu?

Respecte el lloc, alguna idea?

Salut!