Hola,

> No en se prou com per avaluar tot això i me perdo.

De vegades, jo també :)

En aquest en cas particular, si ho interpreto bé, la idea és que
estan transicionant de libssl3 a libssl3t64 (imagino que degut a
la transició del tipus time_t a 64 bits, que ho esquitxa tot).

Però la meva idea esmentant les transicions era fer una mica de
pedagodia sobre com funciona sid i que, en un moment determinat,
pot haver-hi coses trencades.

> Ja, però en un chroot va molt bé per executar aplicacions que
> tenen problemes en la versió estable (en aquest cas, hadbrake,
> que en el versió estable, al gravar els subtítols, els grava
> doble) o que necessites una versió més actual. Sempre estic a
> estable i acabo instal·lant una sid en un chroot. Per mi, molt
> millor que una màquina virtual.

Jo tinc el chroot de sid per a fer desenvolupament de paquets
Debian, però algun cop també em va bé per provar versions més
noves d'algun paquet. Em sembla una bona solució, només has de
tenir en compte que, segons el que facis, pots interferir al
sistema principal (per exemple, aturant algun servei sense
voler).

La dificultat principal que té sid és instal·lar-la per primer
cop. Quan ja ho tens, actualitzar-la regularment funciona bé.
Només passa de tant en tant que hi ha coses trencades i que no
pots actualitzar alguns paquets fins que ho solucionin.

En aquest sentit, quan m'ha calgut tenir una màquina virtual amb
unstable per fer desenvolupament, el que faig és una instal·lació
de testing i després l'actualitzo a unstable. Per exemple: no hi
ha cap ISO d'instal·lació per a unstable, que jo sàpiga.

Per tot plegat, aquest fil m'ha semblat molt educatiu. Gràcies!

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀