שלומי, אני ממש מופתע שזו דעתך. באמת, הפתעה מוחלטת. אני מלא הערכה
לאיגלו ולפעיליה. ממש מטריית הגנה שמצליחה להסתיר אפס יכולת לביקורת
עצמית.

הדיון, שלא אני התחלתי ובחיים לא הייתי טורח להביא לכאן אם לא הייתי נתקל
בתשפוכת המרירה של נדב כלפי הבלוג שלי - משום מה, היא החלטה לממן fork
לפרויייקט חדש, תוך התעלמות מהעובדה שיש פרוייקט קוד פתוח קיים.
אתה יכול לשכוח ממה שכתבתי ולחזור לדיון בנושא עצמו ולא בסיגנון הכתיבה
שלי. מאחר שזה לא קרה לפני שכתבתי את הבלוג שלי, אני בספק אם זה יקרה
עכשיו.

אם לא זכורה לך הדיעה של נדב הראל כלפי פרוייקטים עממיים מהסוג הזה, אתה
מוזמן לקרא את התגובות הדוחות באותה מידה שלו בנוגע לתחרות הסיפורים של
לינמגזין, קמפיין בודקים את העובדות, ההצעה של אמיתי טוויטו לשיווק הקוד
הפתוח  ומן הסתם דברים אחרים שלא ראיתי.

אורי

--
Regards,