E L wrote:
> Hey,
> I was wondering,
> How many people from hamakor are from jerusalem area and south?
> Is it just me who feels Hamakor completly ignores those areas?
> Why is it the default to do all those Hamakor meeting in tel aviv? Not
> to mention every other country wide activity?
> Are the people who orginize them ever checked to see if more people
> come because of that? Or if there are people who are not participating
> in hamakor activities because of that?
> Could it be the reason that I get very cold reaction mentioning
> [...]

הי אלי,

לא, אין לנו שום דבר נגד האיזורים החוץ-תל אביביים.

הסיבה שכל אספות "המקור" עד כה, למעט אחת, נערכו בתל אביב היא ששם מרכז
הכובד של המשתתפים. כאשר התקיימה פגישה בחיפה, היה מאוד קשה לקבל את
הקוורום הנחוץ כדי להתחיל את הפגישה. אספות שמתבצעות קרוב למרכז המשוקלל של
חברי המקור מאפשרות לכמות נסיעות ממוצעת קטנה. זה נכון שמי שגר רחוק נדרש
להשקיע יותר, אולם לא מצאנו פתרון טוב יותר לבעיה הזו.

לגבי שאר הפעילויות, הרי שהפעילויות הנ"ל תלויות בעיקר במי שמוכן להשקיע
בלארגן אותם. יש מועדוני לינוקס פעילים בחיפה ובירושלים (ולמעשה, פעילים
יותר מאשר המועדון התל אביבי), כך שאני לא בטוח שהביקורת במקרה זה נכונה.
נשמח לעזור לכל מי שיצטרך עזרה בלהקים מועדון לינוקס בבאר שבע או באילת,
בכל דרך שאפשר יהיה, אבל מישהו שרוצה שיהיה שם מועדון יצטרך לעשות את פעולת
ההקמה עצמה. אנחנו יכולים רק לעזור.

מקווה שעניתי על שאלתך.

שחר