On Wednesday 13 December 2006 19:13, E L wrote:
> Usually when people are looking for place to make a convention I offered to
> check out if they can do it in huji.
> Usually the answer is that they are not interested in something outside the
> TA area.
> I don't know about Haifa, but maybe it will be nice to try to make it in
> Jerusalem once to see how many people will actually come.

הנה מה שאני חושב על כך: בגלל הגיאוגרפיה של ישראל, אנשים הרוצים לנסוע מחיפה
לירושלים, או להפך, עוברים דרך תל אביב. באופן כזה, עדיף לתל אביבים שהפגישות
תהיינה בתל אביב, אבל גם החיפאים יעדיפו את תל אביב על פני ירושלים, והירושמלים
יעדיפו את תל אביב על חיפה. אינני בטוח אם יש כביש המחבר ישירות בין באר שבע
לירושלים, אבל אני מאמין שלתושבי באר שבע לא תהייה העדפה חד משמעית של ירושלים
על פני תל אביב.

כך שמבחינה גיאוגרפית תל אביב היא עדיפה.

> BTW I think it's a sort of a chicken and the egg problem, no hamakor
> assembly because there are no members because there are no hamakor
> assemblies. I think that Jerusalem/south people are feeling left out (I
> know I do).

אסיפות המקור נועדו כדי לבצע הצבעות הקשורות לפעילות העמותה. הן לא נועדו
לאבנגליזם. אחת מהנחות היסוד של המקור היא שחלק גדול מהפעילויות השוטפות של הקוד
הפתוח בארץ נעשות במסגרת המועדונים המקומיים.

אם מישהו רוצה לקיים פעילות משמעותית בירושלים (כגון כנס) שהמקור יהיה מעורב בה
וינסה לגייס חברים חדשים, הוא מוזמן ואני מאמין שהמקור יגבה אותו. אבל עדיף
לכולם שאסיפות המקור תערכנה באזור המרכז.

בכבוד רב,

        שלומי פיש

Shlomi Fish      [EMAIL PROTECTED]
Homepage:        http://www.shlomifish.org/

Chuck Norris wrote a complete Perl 6 implementation in a day but then
destroyed all evidence with his bare hands, so no one will know his secrets.

לענות