שלום לכולם ..

יש לי שאלה קטנה, ואני מקווה שיהיו כאן כמה שיוכלו לעזור לי .

במסגרת שיחה שהיתי לי עם עורך של איזשהו עיתון , עלתה אצלי השאלה הבאה:

נניח לרגע שאני האגם הכי מפגר בעולם (שזה לא רחוק מהמציאות), אם יש תור של אנשים והחכם עומד ראשון .. אני עומד 20 מטר אחרי האחרון ..

בקיצור אני חסר תקנה לחלוטין.

עכשיו, לאורך השנים האחרונות, היה לי על המחשב DOS ואחר כך windows ועכשיו כשאני שוקל להחליף מחשב הציעו לי לשים עליו לינוקס (הכוונה היא כמובן ל desktop linux ) .

עכשיו מתעוררת אצלי השאלה .. איפה אני קונה / מקבל את זה ? האם יש בארץ חנויות שימכרו לי מחשב עם לינוקס ויתמכו בי בבעיות פשוטות של משתמש פשוט ?

אל תציעו לי להוריד מהאינטרנט , כי לא מעניין אותי להוריד .. אל תציעו לי להתקין , כי אני לא יודע להתקין ולא מעוניין לדעת ובכלל זה נראה לי מפחיד .. אל תשכנעו אותי שזה יותר זול .. כי זול יותר מעניין אותי , אבל אני לא רוצה לעשות את התהליך של הקונפיגורציה וההתקנה (כי הוא מפחיד ומסובך) . אל תשלחו אולי לקנות דיסק צרוב או לא צרוב דרך האינטרנט .. כי אז אני אצטרך להתקין .

כל השאלה שלי היא "האם יש חנויות שבהם נותנים שירות בסיסי בלינוקס, האם יש חנויות שמתקינות לינוקס על מחשב שאני קונה מהם ? האם יש טכנאים שיכולים להגיע אליי הביתה אם יש לי תקלה ולטפל בה ? "

ממש כמו בשוק הסטנדרטי הרגיל של המשתמשים הרגילים ..

לגביי ההפצות , אני חושב שאני מדבר על מנדריבה, suse ואובונטו .. בלבד .

- דורון

--

Office +972-3-9533603
E-Mail [EMAIL PROTECTED]

Please don't send me Word or PowerPoint attachments. See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html

P Save a tree...please don't print this e-mail/ /