שלום לחברי הועד, ולחברי רשימת הדיוור של הדיונים,

ברצוני להעלות בפניכם את ההצעה של הרמה מחדש של אתר ווב בשמות
המתחם http://www.iglu.org.il/ ו-http://iglu.org.il/ . בעבר, התארחו בשם
המתחם הזה מספר אתרים באנגלית כאשר שם המתחם נבחר מכיוון
שהוא  Israeli Group of Linux Users (IGLU). כרגע האתר לא מחזיר שום
דבר מה שגורם לקישורים הישנים להישבר. עדיין נעשה שימוש ב-iglu.org.il למספר
כתובות אמייל (כולל הכתובת שלי).

ברצוני להפוך את שירות הווב באתר ההוא לאתר ייצוגי של הקהילה בארץ באנגלית (נכון
לעכשיו לא ידוע לי על אתר אחר באנגלית שמייצג את הקהילה בארץ), וכן לשחזר או
את הקישורים הישנים או להפנותם למקום חדש.

אני מבקש את אישור הועד, וכמו-כן אקבל בברכה הערות כלשהן מצד חברי רשימת
הדיונים.

בכבוד רב,

    שלומי פיש