לדעתי זה יותר פשוט מזה, הויכוח של הקשר לקבוצות האחרות לא רלוונטי, אם
מישהו רוצה ללמוד על חשבון המקור אז הוא צריך להתחייב שהוא יפעל מטעם המקור
לגיוס תרומות, זה לא משנה אם הוא חבר במקור או לא.

המטרה במימון של המקור זה לקדם את הקוד הפתוח, גם אם אני חבר עמותה אחרת כל
שהיא בקוד פתוח זה לא אומר שהמקור צריכה לשלם עלי כדי שאעזור לקהילה שלי
ולא למקור, אבל אם יש סיבות מיוחדות שצריך שדווקא המקור ישלמו תמיד אפשר
לפנות לוועד המקור בעניין.

אם מישהו רוצה לשלם מכיסו/כיס העמותה שהוא פונה מטעמה זו זכותו המלאה,
בדיוק כמו שדיברו בהתחלה על כך שהוויקיפדים ישלמו על עצמם ואם הקנטינה היו
יכולים לשלם בעצמם אז זה היה עדיף מבחינת המקור (וזה יכול להוות דוגמה
מצוינת למקרה שביקשו מהמקור לשלם על גוף אחר)