התנצלותי על טעויות המקלדת .. כגבר אני ככל הנראה יכול לבצע משימה אחת בכל פעם .. ולא גם לענות למיילים לגם לבדוק אישהו שרת ..

:-)

On 07/30/2010 01:09 PM, doron wrote:

חשבתי שאנחנו דוגלים בחופש .. ונראה לי שיש בו הגבלה של החופש שלהם ..
אילו המטרה של הקבוצות שמהם הם מגיעים היתה סותרת או הפוכה למטרות המקור - ברור שאים להם מקום במשהו שהמקור מארגנת .. אבל ממילא כל הפעילות של אותם אנשים תקדם את התוכנה החופשית והתוכן החופשי בישראל .

  דורון