On Friday 08 April 2016 18:12:11 Lior Kesos wrote:
> אם מריצים עוד כנס הייתי מתרכז בורטיקלים ספציפיים כמו כנס הקוד פתוח לתעשיות
> הביטחוניות שלדעתי נתן סמה לשחקנים בורטיקל להיפגש.
> אפשר לשקול ממשל, פינאנסים, חינוך ולחבור למובילים בכל ורטיקל.

אני חושב שניסיון להרים עוד כנס מתוך קבוצת האנשים הזו הוא בעייתי; הוא צפוי
לגרום לחלוקה של משאב שאנחנו נמצאים במחסור מאד כבד שלו -- מתנדבים לארגון.

כנסים לורטיקלים זה רעיון מצוין, אבל כדי שהם יצליחו, צריכים להיות בין המארגנים
אנשים שבאים מתוך הורטיקלים (הכנסים של המגזר הבטחוני, שמאורגנים כבר כחמש שנים
בהובלה של פעיל תוכנה חופשית שבא מתוך המגזר הזה, הם דוגמה מצויינת; צריך גם
לציין שהאיש נעזר באחרים, הן מהעמותה והן מהמגזר, וגם שהוא תותח־על).

> בזרוע אחרת הייתי מציע "חבילת תמיכה" לקהילות מתהוות שכוללות כיבוד, שיווק
> ושירותי סליקה לכנסים

ההצעה לשירותי סליקה, פרסום בערוצים של העמותה, וגם תמיכה כספית קטנה, לכל פעילות
תכנה חופשית -- קהילה מתהווה או קהילה קיימת -- היא הצעה שתמיד מונחת על השולחן.
רק ביום חמישי קנינו פיצות למשתתפי המפגש הראשון של קהילת פוסטגרס.

אם יש משהו יותר ספציפי שאתם חושבים שאפשר לעשות, תגידו; ואם יש מישהו שאתם
חושבים שיכול להיעזר בשירותי העמותה, תפנו אותו אל bo...@hamakor.org.il.

שי (ברגר)