גם אני בעד מועדים קבועים, רק שעדיף להוסיף עוד יום בשבוע למי שלא יכול
בימי ד+ה. נגיד יום ב' השני בכל חודש?

On Thu, 2017-02-23 at 11:53 +0200, Yehuda Deutsch wrote:
 <בעד, רביעי וחמישי לרוב מסתדרים לי, ומפגש קבוע שם לי את זה ביומן מספיק
 <זמן לפני כדי לתכנן.

 <יהודה

> ------------------------------
> Yehuda Deutsch | IT Developer

 <        שלום,

 <        מדי חודש אנחנו מוציאים דודל חדש כדי לתאם את המועד, וצריכים
 <        להציק לאנשים כדי שיענו, ועד שסוגרים על מועד זה כבר מאוחר מדי
 <        לחלק מהאנשים לשנות תוכניות וגם ככה לא כל מי שמסמן שמועד מסוים
 <        מתאים לו באמת מגיע בסוף. זה גם מקשה על תיאום עם מארחים שלפעמים
 <        צריכים לדעת מספיק זמן מראש כדי להערך.
 <        אני מציע שנעבור למפגשים קבועיים פעם או פעמיים בחודש בימים
 <        קבועים. אם אנשים יודעים מראש שהמפגש הוא ביום מסוים בכל חודש,
 <        יותר קל לא לקבוע על היום הזה תוכניות. ממעבר על המפגשים
 <        האחרונים נראה שרובם התקיימו בימי רביעי או חמישי.
 <        מה דעתכם על להתחיל להפגש ביום רביעי בשבוע הראשון בחודש ובחמישי
 <        השלישי בכל חודש? כך גם אם למישהו יש משהו קבוע באחד בימים עדיין
 <        יש לו הזדמנות פעם בחודש להגיע.

 <                שלום לכולם,

 <                מוזמנים להצביע ולהשפיע:

--
One cannot argue with a Bayesian filter.       Peter Lorand Peres
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html