שלום,

תסלחו לי אם אני לא מאוד קוהרנטי כרגע, אני אחרי יום ארוך באוגוסט פינגווין,
אבל נראה לי כדאי שאגיב בנושא.

אני מסכים עם שי שהועד צריך לגדול. הפעילות של העמותה בשנתיים האחרונות צמחה
בצורה משמעותית וכדי לקיים אותה ולפתח אותה עוד צריך יותר מעורבות מצד יותר
אנשים.
נכון, חלק מפעילות הועד היא בירוקרטיה משעממת - מילוי טפסים (לפעמים אפילו על
אקספלורר ר"ל), חתימה על צ'קים וכו', אבל אם מתחלקים בנטל זה ממש לא נורא, ואם
יש יותר חברים שלוקחים חלק אז בכלל.
אבל חלק הרבה יותר משמעותי בחברות בועד הוא ביכולת יותר גדולה להשפיע, להוביל,
ליזום ולהיות מעורב בכל מה שהעמותה נוגעת בו.
בכמעט שנה שחלפה בועד הייתי מעורב בלא מעט דברים ואני חושב שהצלחתי גם ליזום
ולהשפיע לא מעט על הכיוון שאליו העמותה הולכת.

אם אנחנו רוצים להמשיך את הצמיחה של העמותה, אנחנו זקוקים לועד פעיל ויוזם,
שיהיה מעורב ויסייע לפעילות הקיימת ויפעל כדי ליצור פעילות נוספת ושיתופי
פעולה נוספים.
אחרת, אנו עלולים לחזור לימים עברו, בהם חבר ועד פעיל אחד איכשהו החזיק את
העמותה על life support ורץ מכיבוי שריפה לכיבוי שריפה.
אני חושב שמגיע לקהילת הקוד הפתוח והתוכנה החופשית יותר מזה ושלאף אחד לא מגיע
לסחוב את כל העמותה על הגב לבד במשך שנה.

ולכן, לאחר התלבטויות רבות, החלטתי שאני רוצה להמשיך את תפקידי בועד (בהנחה
כמובן שמספיק מחברי העמותה יתמכו בכך), וחשוב מכך - אני קורא לעוד אנשים
שרוצים ליזום ולהשפיע להתמודד גם הם על מקום בועד.

נתראה מחר בבוקר,
תומר

יום טוב,
תומר בריסקר