תקן אותי אם אני טועה, אבל "מספר חברי הוועד ייקבע בהחלטת האסיפה הכללית ולא
יהיה פחות משלושה."

אני לא יודע לגבי אחרים, אבל רק לאחר הדיון בנושא במהלך האסיפה הבנתי את
הרציונל של הוספת חברי ועד, אז אם יש עוד כמה כמוני, ייתכן שירצו עכשיו להגיש
אבל לא ירצו לחכות שנה...

יהודה

*Yehuda Deutsch | IT Developer*