Moro;
IJL jopa ainoinaan testasi sitä verraten toiseen häiriöttömämpään
v-lähteeseen,
tuloksia löytynee hänen sivuiltaan. Se ei ole yhtä paha kuin esim
NetSDRn "virtalähde", mutta
joskus (häiriöttömässä QTHssa) sekin voi olla ratkaisevaa. Tunnetusti
useat ovat siirtyneet
lineaaristen v-lähteiden käyttöön. Choke parantaa asiaa tietysti.

73,TK

Tervehdys

Manen vinkki Perseuksen ap virtalähteen häiriöisyydestä on
mielenkiintoinen, itse olen takunnut läppäreiden ym kanssa mutta tätä en
ole ottanutkaan huomioon! Bryantin artikkelikin on tutkimisen arvoinen.

73 MJ

käsitelläkään.http://www.yccc.org/Articles/W1HIS/CommonModeChokesW1HIS2006Apr06.pdfhttp://www.audiosystemsgroup.com/RFI-Ham.pdfhttp://wiki.contesting.com/index.php/Common_mode_chokes
> 73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.

License