Vastaus kysymykseen mistä saa halvalla lineaaripowereita. Kirppareilta
luultavasti löytyy. On esim. säädettäviä vanhoja valkoisia Mascotteja joista
ainakin jotkut mallit menevät niinkin alas kuin 5 volttiin. Painosta
tunnistaa onko sisällä muuntaja. Niinkin kumma juttu on, että vanhemman pään
tietokonepuolenkin laitteista (80-90-luvun tuotannosta) voi löytyä
muuntajallisia powereita 5 voltille lähinnä erilaisten lisälaitteiden
virtalähteinä (reitittimet, modeemit tms)
Minullakin voi olla varastoröykköiden uumenissa jokunen. En ryhdy etsimään,
mutta jos joskus tulee vastaan niin laitan tänne tyrkylle.

73,s IJL