Kaivelin kirjoituspöytäni laatikosta kirjoittamani luettelon, jossa on
TVDX- puolellani näkemäni maat ja asemat (toki Neuvostoliitosta hirmuisesti
UNID-asemia).
Näkemieni maiden lista ei kuitenkaan ole kovin pitkä, eli ainoastaan 18
maata, mutta iloitsin aikoinaan niistä jokaisesta! =)

Eli ne maat ovat:

1.  Suomi
2.  Ruotsi
3.  Norja
4.  Tanska
5.  Islanti
6.  Neuvostoliitto
7.  Saksan Liittotasavalta
8.  Saksan Demokraattinen Tasavalta
9.  Sveitsi
10. Itävalta
11. Belgia
12. Hollanti
13. Unkari
14. Jugoslavia
15. Romania
16. Tshekkoslovakia
17. Italia
18. Puola

Eli tuossa 18 yleisintä maata ES- keleillä.
Puola oli jo Pohjois-Karjalan Liperissä hankala, eli oli liian lähellä ES-
keleillä.

t, MNi