Jollei sitten joku tykkää nettilehdistä..., ne säilynevät hitusen pidempään
kun koneelle taltioidut.
Mutta eivät ikuisesti.
Haluaisinpa joskus (jos elän) nähdä yli 40v vanhan nettiin tallennetun
alkuperäisen DX- lehden. =)
Paperiversiona se on enemmän kuin mahdollista kymmeniä (satoja) vuosia
kauemminkin.
Jos niin käy, eli liitolle pelkkä nettilehti, niin viimeistään lätkin
liitosta.
t. MNi

26. marraskuuta 2013 16.29 Markku Niiranen