73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Risto Kotalampi
Lähetetty: 25. maaliskuuta 2015 22:17
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] pientä teksikorjausta: Pistelaskentau udistu sehdotus

Moni taisi hieman ymmärtää väärin, mitä tarkoitin.

Tämä lista on vapaa ja auki DX-aiheisille keskusteluille jäsenkirjaa
katsomatta. Mitä on tapahtunut vuosien aikana on se, että nämä jatkuvat
pistelaskentakeskustelut ja muut liian pitkälle viedyt kiistelyt (usein jopa
henkilökohtaisuuksiin meneviin) ovat johtaneet siihen, että monikaan SDXL:n
hallituksen jäsenistä ei taida enää edes listalla olla. Vuosi sitten oli aika
kova exodus hallituksen jäsenistä.

Eli mielestäni haaskaatte vain aikaa näillä vetoomuksilla ja muulla SDXL
väittelyllä, koska päättäjät eivät ole täällä kuuntelemassa. Itse olen
suurinpiirtein deletoinut nämä niitä edes lukematta, mutta moni ei vielä ole
tätä delete nappia löytänyt ja nämä aina johtaa listalta eroamisiin (olen
nähnyt yhden tänään).

SDXL on aloittanut parikin uutta listaa -- tarkkoja perusteluja niille en
tiedä, mutta eikö nämä pitäisi sinne laittaa, koska SDXL:n pistelaskennasta on
kysymys ja moiset listat ovat olemassa?

Loput DX-aiheiset jutut voi täällä pitää, mutta SDXL:n pisteasioista ruotiminen
on mielestäni ajan ja kaistan haaskausta.

Hei, tämä valaisi asiaa, kiitos. Itsekin olisin kannattanut tämän RKO:n
systeemin ja systeemien käyttöä jatkossakin keskustelualustana ja muussakin-
Muistaakseni muuttoa muualle perusteltiin sillä, että luodaan omat itsenäisesti
hallittavat  -SDXL:n näpeissä olevat- alustat keskusteluissa--- jotain
tämäntapaisia perusteluja siinä oli... Onko Facebook sitten siihen, niin
epäilen. (Mutta päätökset ja ratkaisut on tehty jo kuitenkin)

No, Online loki on edellleen käytössä- luultavasti siksi, että sen
ainutlaatuisuus on ymmärretty ja se, että uuden vastaavan systeemin laatiminen
lienee järjenvastaista nykymaailmassa.

Hyvät perustelut, Ilkka!

Alpo

Käsittääkseni tämä Riston [RKO] ylläpitämä
postituslista on liikevoittoa tavoittelematon
alusta, eikä vastaavaa työtä ole globaalistikaan
tehnyt kuin ehkä Günter Lorenz ja muutamat muut.
Eikä tämä foorumi edellytä SDXL:n jäsenyyttä, ei
myöskään markkinoivien tahojen pipareita
[cookies] tai muita typeriä cream crackereita.

73, IS

Alpo Heinonen

Vaaranlaita 5 A4

FI-96440 ROVANIEMI