Kukahan ottaisi hoitaakseen "vasemmalla kädellä" jo olemassaolevia Sunspotin palstoja? Taisi HAA joku aika sitten kyselläkin asiasta. En tiedä onko halukkaita vasen- tai oikeakätisiä löytynyt, vai onko joku joutunut peräti välikäteen.

Muuten olen samaa mieltä kuin PRI:n siteeraama JKT jo 20 vuotta sitten, että kuuntelu on toki tärkeämpää kuin pisteistä jahnaaminen. Eli mikä on dx-kuuntelun ja yleensä radioharrasteen motiivi itse kullakin?

73 de JTS

- - -