Tervehdys kaikille,

Keskustelua seurattuani ajattelin että asia voitaisiin hoitaa
perisuomalaiseen tapaan: joku hoksaisi että emme ole sopimuksettomassa
tilassa ja saisimme €5000:n laskulla aikaan mittaamatonta vahinkoa ja
menisi lakkoon. Sitten joku toinen huomaisi että perjantai on
tulossa ja menisi viinakaupan kautta tukilakkoon koska se oikein niille
sioille kun eivät tehneet niin kuin halusimme.

Ongelmana on se että tällä lakolla emme saisi aikaan mittaamatonta
vahinkoa, sakoo laittomasta lakosta ei olisi €5000 eikä tässä ole kukaan
sika.

Palaamme tähän asiaan sitten vaihteeksi vuoden päästä.

73 de Markku OH6MJ, SDXL jäsno 4460. Yrittäjä vuodesta 1999, muut rikokset
vanhentuneita.

ps jos joku antaa tappouhkauksen voi joutua kävelemään pitkän matkan jonon
päähän, olen K-kauppias ja pesäpallotuomari.

26. maaliskuuta 2015 12.06 Jan-Mikael Nurmela <jmnurm...@hotmail.com>