Kaivoin esiin k.t.´Tuomisen (alla) mainitseman Shortwave Bulletinin 1815
pdf:n
Pdf-liitteen sivuilla 16-18. Sieltä käy tosiaan ilmi, että Suomen
suomenkielisen liiton päätökset ovat herättäneet ulkomailla (ja toisessa
kotimaisessakin liitossa)  kiusallista huomiota ja kritiikkiä. Jokainen voi
itse lukea. Päätösten tasossa nykysysteemillä on siis huomautettavaa, jos ne
aiheuttavat tällaista. Ei ihan pikkujuttu.
                               73's HF

Nuo samat jutut olen itse lukenut tänä vuonna aiemmin.
Kiitos HF että toit ne tännekin julki.
Täytyy sanoa, kuului liittoon tai ei, että nuo jutut aiheuttavat melkoista
häpeää suomalaiselle DX- perinteelle.
Hävetkää viime vuoden päättäjät, olette tehneet suomalaiset DX- kuuntelijat
naurettaviksi maailmalla.

t. MNi