ohjeistus ei muutoinkaan olisi tarkoituksenmukaista.

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta
kari.h...@kolumbus.fi
Lähetetty: 27. maaliskuuta 2015 15:41
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com
Aihe: Re: [DX] Kokouspäätökset, jne

RE. Kokousp  t kset, jne

En tarkoittanut Sinua JHY tai muitakaan ahkerasti vihjaavia/ lokaavia, joihin
esim. JMS kuulu. Koska olet viimeksi n hnyt esim. JMS:n tuoreen
vihjauksen/lokauksen, joka ei ole kahta tuntia vanhempi, tai haiskahtaisi ns.
hilseelt  ?

Tiettyjen ns. isojen DX-hemmojen p  ss  tuntuu olevan tietty standardi siit
mit  sopii vihjata/lokata mit  ei. Itse t rm sin tuohon standardiin mainittujen
Baltian (+ Pietarin) asemien yhteydess  kun minulle kerrottiin, ett
lokakukseni alentavat OLLin tasoa ja siit  ollaan huolissaan. Se ei ollut mies
Kaliforniasta, joka moiseen puuttui, vaan vakituinen Suomen asuja.

Ei niit k  n lokauksia/vihjeit  poistettu. Kalifornian mies ei ole koskaan
poistanut ainuttakaan vihjett ni, tuskin kenenk  n muunkaan vihjeit .
Ylipitkiin toistolta tuntuviin OLLi-sepustuksiin h n voisi ehk  puuttua. Niist
on harvoin mit  n todellista yleisemp   hy ty , mutta tilaa ne viev t. Tilalle
kymmenen tuoretta vihjett  !!!!

Itse lupaan tulevaisuudessakin vihjata/lokata my s BBC:n ja Irlannin
suuritehoisia FM-l hettimi , jos n en pienenkin syyn. Minun rimani on
tunnetusti aika alhaalla, koska ajattelen n it  asioita toiselta kantilta.
Vallineista keleist  saa paremman kuvan, kun ottaa mukaan tavallisempiakin
asemia eik  sit  yht  ainoaa plussaisaa Kreetan kruunua. Yleens  pyrin l yt m
n 8...10 FM-maata per keliavaus.

Ett  sillai. Meit  on niin moneksi, onneksi. 73s KKH