Taisit ymmärtää hyvä IS ajatukseni väärin, ei ollut tarkoitus kehuskella.
Toki 80- luku on aivan eri juttu kuin nykyaika mitä taajuustukkeisiin tulee.
Oma vilpitön tarkoitukseni oli vain kirjoittaa, ettei tehdä
vasta-alkajille, aloitteleville FM- kuuntelijoille tästäkin liian suurta
kynnystä.
Eli ettei heille jää mielikuvaa, että tarvitaan vähintään 8-elukkainen
harava (hankmo) ennen kuin kannattaa edes yritellä.
He voivat ilahtua kuullessaan, että kyllä ES- keleillä pelkällä
teleskoopillakin kuuluu...
Tropoilla kieltämättä olisi iloa paremmasta.

t. MNI