Pääsiäistä!

Glenn Hauserin säännöllisessä tiedotepläjäyksessä on tämä nauhoite.
https://app.box.com/s/chscd02zugmk04eoboucs43eq1e13vge
Kylläpä säväytti.
Kun itse olen moisen aseman kuullut kahdesti ja nippanappa sain idistä
selvän.
Silloin molemmilla kerroilla oli sama naiskuuluttaja ja siitä on vuosia...
Eipä ollut raportointiaineksiksi.
Olen viettänyt täällä hiljaiseloa kuten liki kaikki.
En ole aikoihin ollut liiton jäsen, mutta olen tietoinen tapahtumista.
Moni tunnettu on mennyt autuaammille dx-maille.
Kovia nimiä, jotka muistan yli 50v takaa.
Joskus voinen palata muilla ajatuksilla.
Niitä on.

MNi, Niirasen Markku Hailuodosta
Ex jäsen 2314

Ei