Hei,

1,6-metrinen looppi vahvistimineen vaikuttaa jo aika hyvältä. Heikkojakin
SW-signaaleja tuntuu kuuluvan.
3-metristä odotetaan mielenkiinnolla. Loopin rajoittama pinta-ala kasvaa
1,6-metriseen verrattuna noin 3,5-kertaiseksi, joten kai signaalitkin
voimistuvat.

Looppisi on ilmeisesti melko häiriöttömässä ympäristössä?

73 de JTS

- - -
ma 10. huhtik. 2023 klo 21.42 Pekka Sorjonen (psorjo...@gmail.com)