-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Josu Mendicute
Enviado el: martes, 23 de octubre de 2007 13:23
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] Guggenheim gurea

Amatiñok:
> 1. Guggenheimek 900.000 bisitari urteko.
> 2. San Mamesesek 22-23 partido urteko, eta, bataz beste, 35.000
> bisitari partidoko.

---Hortaz San Mamesek ia 800.000 bisitari. Horietatik zenbat hemengoak?
Guggenheimekoetatik zenbat hemengoak?

Amatiñok:
> 2. Baina alde nabarmen batez: Guggenheimen bisitaririk gehienak
> berriak dira, San Mamesera hamabostean behin joaten diran 35.000
> horietatik, 32.000 inguru bazkide (beraz, betiko berberak) eta 3.000
> edo takilletan saltzen direnak.
> Ala ez?

---Bai ba. Portalea Kultur Etxeko erakusketetan ez al da ba,
bazkide-karnetik gabe, gauza bera gertatzen?

Hain zuzen horrek demostratzen du zertarako dagoen Guggenheim: jendea hona
erakartzeko. Hemengooi kultura erakustea balitz helburua, normalagoa
litzateke jende bera behin eta berriz bertaratzea. Baina ez, kanpokoak diroa
doazenak, eta behin bakarrik doaz. Turismoa, alegia.
j.
Mezuak bidaltzeko: eibartarrak@postaria.com

Mezuak bidaltzeko: eibartarrak@postaria.com