Euskal estatua, Euzkadi edo Euskadi, seirak bat. Orain Borboiaren ezetzaz danak hasi dira , errepublikaz gora ta behera, , baina komenigarri da herri honen historian begiratzea ia zein izan zan Burujabetzaren teorizazioan aintzindari eta , horren bariazioak, edo (aldakiak), azken 119 urteetan.

Konfederazioa ez da Bizkaia-Gipuzkoa, sei lurraldeetakoa baino, lurraldeek historian zehar izandako eskubideetan oinarrituta baino , eskumenak egungo egunera eguneratuta,. Oraingoz Mendebaldeko lurraldeak hartuta, Bidasoaz honuntzakoak, Nafarroarren zain eta Ekialdekoei begira. Ze Bidasoaz harantzakoak Ekialdekoak dira, eta honantzakoak Mendebaldekoak, ze Iparra, geografiz Bizkaian da; Matxitxakon.

Ttxartelen (in) fusioa, edo batasuna, (ta indarra), etorriko da egungo erakundeak eskumenak handitzen eta bideratzen , doazen neurrian, eta badoaz, bagoaz . BIzkAIAN
Bizkaian indarrean da eta gainontezko lurraldeetan laster!

Askatasuna , muga  barik.

Bertoko

03/06/2014 11:39(e)an, leire narbaiza arizmendi(e)k idatzi zuen:
EuZkadi, Bertoko???? Nik EuZkadirik ez dot nahi.....
Konfederaziñua??? Ez!!! Ez dot nahi Bizkai-Gipuzkoako muga narras eta mugatzailliakin segidu!

Barik-Mugi-Euskatren txartelak fusionau OIN!!!!

leire, mugagabea

Bertoko<bertok...@euskalnet.net <mailto:bertok...@euskalnet.net>> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko ekainak 2 23:47):

    Euskal Estatua, izenez Euzkadi,   moldez  Errepublika Konfederala.

    Bertoko

    02/06/2014 12:10(e)an, Luistxo Fernandez(e)k idatzi zuen:
    Hirugarren errepublika aldarrikatzeak bentaja bat luke: badakigu
    zerena.

    Lehen euskal errepublika... barkatuko didazue, baina, ze lurralde
    hartuko lukeen ere ez dakigu, eta, are gehiago, jakin ere ez dute
    jakin nahi abertzale gehienek, espreski atzeratzen da
    lurraldetasunaren inguruko edozein hausnarketa serio.

    Espainia krisian dago, eta ematen du independentzia
    aldarrikatzeko unea hurbil egon litekeela, inoiz egotekotan
    hurbil, baina mugimendu politiko abertzaleen asmoa ez da unea
    aprobetxatzea baizik eta ATZERATZEA eta, katalanek alde
    egitekotan ere, ESPAINIAN GERATZEA, Euzko Lurraren batasun
    sakratua inportanteagoa delakoan edo.