Konfederaziñua mikro lurralde batendako????? Mesedez! badakit esan dozunian
ez zala Gipuzkua-Bizkaixa. Nik esan nahi neban probintzianismo honek
sortzen dittuan eragozpen eta traba guztiak!

Eta Gipuzkuan be badago txartel bakarra. Arazua ez da hori, arazua da
probintziatik probintziara mobitzeko!!!! Deba Zaldibar egitteko, adibidez,
edo Durango Elgoibar. Absurdua! 3 txartel dittut nik!!!!!! 3!!! Eta prezio
desberdiñak!!!!!

Txartelena adibidetxo bat baiño ez da! Mugan bizi garanok, mugian
zentzubakokeriaz aspaldi gagoz konturatuta. Nik egunian 4 bidar pasatzen
dot! Badakitt ze diñodan!

Leire, mugalari

Bertoko<bertok...@euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
ekainak 3 22:27):