Umien eta bereziki gaztien artian zaila ikusten dot konpontzia. Bereziki
gaztien artian, diglosia egoeran euskeraz kalean erabiltzeko argota sortzia
ezinezkua dan neurrixan. Neretzat hau oso garrantzitsua da.
Beste gauza bat da ume eta gazte horiek etxian behintzat erabiltzen
badabe, helduak izatian kalian euskaraz natural eittera pasako diran.
Kolonizauan sindromea gainetik kentzen ez dogun bittartian eta
anbulatorixuan edo autobusian heldu euskaldun geixenok
lelengo berbia gaztelaniaz eitten daben bittartian, ez gara/dira eredu
umientzat. Nik uste dot lehenik helduon konportamientua aldatu bihar dala.
Eta hori benetan aldatu leike legiak aldatu barik? Kontzientziatzen
bakarrik?

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 20 10:19):