Ane Urkiolak:
> Zerrendakide guztien izenak inon irakurtzerik? Kuriositatea...

ummm... ez dot uste.

Arrateko Amari eskatu bihar...

Oier Gorosabel LarraƱagak:

gero.

Ederto!

Hori bai: badaezpada bi egun apuntau:
urrixan 11an beste "sarao" haundi bat dago Euskal Herrixan, eta gure hau
18ra atzeratuko dogu, seguru asko.

data definitibua datozen astiotan zehaztuko dogu, baina *momentuz: urrixak
18.*

barkatu nahastia guztiok!

a.