From: Eneko Astigarraga
Sent: Thursday, July 10, 2014 11:02 AM
To: Eibartarrak zerrenda
Subject: Re: [eibar] Jose Roncoren erakusketa

  Ezjakina naizela pentsatuko duzue... baina badoa galdera: Zertarako zuten
(dute) ura bilduta tailer askotako "teilatu" horietan? Zer da, sute bat
gertatzen bada erabiltzeko?

ez naiz aditua, baina beti entzun izan dut alde batetik prozesu industrial
batzuetarako erabiltzen zela ur hori eta bestetik, batez ere isolatzeko
ipintzen zela teilatuetan, hau da aislante moduan.

Tailarretan ez zegoen kalefakziorik neguan edo aire giroturik udan. Piszina
horiek taillarreko tenperaturak mantentzen laguntzen zuten, bai udan, bai
neguan.

Piszina horiek urtero husten ziren, sortzen ziren bedarrak eta lokatzak kendu
eta garbitzeko, eta buraan daukat beranduago arrain gorritxoak botatzen zirela
bedar horiek jaten zituztelako.

eneko

  Gogoratzen dut 198(2?)-ko elurtean kostaldetik kaioak nola sartu ziren
Eibarreraino, eta nola botatzen ziren mokoz, lantegi gaineko ur biltegiotako
koloretako arrainak arrantzatzera. STAR gainekoak ikusi nituen etxetik,
txundituta.

  eli laztanguren<elilaz...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
uztailak 10 10:30):

    "LA concejala de urbanismo" esan zidan, bai andrea!

    leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko uztailak 9 11:03):

      Hirigintza eta emakumia? Ez dakit, ba!

      leire

      eli laztanguren<elilaz...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
uztailak 9 07:58):

        Zinegotzia emakumezkoa zen.

        leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko uztailak 8 10:17):

          De los Hoyos?

          Tira, honen harira, esan deste Grabadores (ofizialki "Bittor
Sarasketa") eta Estaziño kalian dagozen eraikin historiko bi bota eta etxiak
egingo dittuela: Sarasketa arma fabrikia bera eta Arizaganekua, estaziño parian
daguana eta barko itxura dakana.

          Eraikin bixak edarrak begittantzen jataz. Ez litzake hobia
errespetatzia kanpoko itxuria eta barruan konponketak egin?

          Ze tristia dan udal eta herri honen sensibilidade faltia! Babestu
egion biharko litzakez holakuak! Ez dogu ezer ikasi Alfakin?

          leire, tristetuta

          Eneko Astigarraga<eastigarr...@codesyntax.com> igorleak hau idatzi
zuen (2014(e)ko uztailak 8 08:47):

              Roncok "hirigintza zinegotzi" bat kritikatzen du elkarrizketan,
eskaintza iraingarri bat egiteagatik bere urte askotako lanaren truke. Ez zidan
esan nor zen. Lekuz kanpo al dago galdetzea? Zuek gogoratzen al duzue nor
zegoen hirigintza zinegotzi orduan?

            jajajaja, ona Jose, "autentikua".

            Bilbon Eibartik kopiatzen dute: hirigintzatik alkatetzara ;-)

            eneko

            disclaimer: laguna dut Ronco.

              Gari Araolaza<g...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
uztailak 7 08:28):

                Eskerrik asko Eli!

                Ez, ez dut paperezko egunkaririk irakurtzen normalean, eta
gainera, albiste interesgarrienak eibartarrak zerrendan azaltzen dira. ;-)

                Asteburuan joan nahi nuen baina ez dut lortu, ea hurrengoan.
Ona Lertxundiren zutabea, are gehiago zarauztar batek egindakoa izanda!

                Gari