Mila esker, Eneko.

Isolatzearena entzunda nuen, baina ura ona bada ere beroa pilatzeko, ez dut
uste oso isolagailu ona denik, eta iruditzen zait  hor gainean konponbide
baino arazo gehiago emango zituela (filtrazioak etab.).

Ez dakit zer pentsatu.

Eneko Astigarraga<eastigarr...@codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko uztailak 10 11:02):