courier-imap i porttan kurulumu asagidaki gibi yaptim.yanlis yada eksik
olan bir sey mi var...

#cd /usr/ports/mail/courier-imap
#make install WITHOUT_AUTHDAEMON=yes WITH_VPOPMAIL=yes
#cd /usr/local/etc/rc.d/
#cp courier-imap-imapd.sh.sample courier-imap-imapd.sh
#telnet 0 143
Trying 0.0.0.0...
Connected to 0.
Escape character is '^]'.
* OK [CAPABILITY IMAP4rev1 UIDPLUS CHILDREN NAMESPACE
THREAD=ORDEREDSUBJECT THREAD=REFERENCES SORT QUOTA IDLE ACL ACL2=UNION
STARTTLS] Courier-IMAP ready. Copyright 1998-2004 Double Precision, Inc.
See COPYING for distribution information.
a login [EMAIL PROTECTED] test
a NO Login failed.

nerde sorun var...
> Merhaba ,
>
> Freebsd 4.10 kurulu sistem uzerine http://www.qmailrocks.org dan aldigim
> dosyalar ile qmail kurdum.ilk gun hersey saglikli olarak calisiyordu ama
> malesef sistemi up duruma getirdikden sonra imap sorun cikarmaya basladi.
>
> imap calisiyor ama webmailden mailleri kontrol etmek istedigimde user/pass
> hatasi aliyorum.
> /var/log/maillog a baktigimda ise asagidaki gibi bir hata aliyorum.
>
> Jun 13 22:18:23 server imapd: LOGIN FAILED, ip=[::ffff:127.0.0.1]
>
> sistem uzerinde calisan courier-imap-3.0.3 i kaldirdim ve porttan kurulum
> [...]

İyi çalışmalar

Hasan AHLATCI

E-posta :[EMAIL PROTECTED]
  http://www.ahlatci.net

Dünyanın en güç işi bir şeyin nasıl yapılacağını bilirken,
Başka birinin nasıl yapamadığını ses çıkarmadan izlemektir.

      Jusper KUNDE