Merhaba ,

    malesef sorun aynen devam ediyor.Aldigim hata yine ayni..yeniden
yaptiklarimi asagida siraliyorum.

sistem kurulu olan imap i kaldirdim.Hatta imap ile ilgili tum dosyalari
sildim.Portdan courier-imap i kurmaya calistigimda vpopmaili kendi yerinde
gormedigi icin vpopmaili yeniden kurmaya calisiyordu.Vpop mailii source
larindan daha once yuklemistim.Vpopmail /usr/home/vpopmail altinda.
/usr/local/vpopmail e link atarak vpopmaili gormesini sagladim.Ve yeniden
courier i instal etmek icin komutu verdim
#make install WITH_VPOPMAIL=yes

sonuc yine basarisiz..

Daha once qmail yuklemis oldugum (portdan ) bir bsd daha vardi.Denemek icin
onun uzerinde portdan courier kurdum.Bu sefer kurarken
#make WITH_VPOPMAIL=yes WITHOUT_AUTHDAEMON=yes install
diyerek kurdum..
sistem test server uzerinde calisti.Hemen gercek ortamda kurmak icin sitemde
kurulu olan courier i kaldirip yukardaki gibi yeniden kurdum...ama
calismadiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

yardimci olacak arkadasa yemek ismarlayacagim....