From: Bedreddin "ȚAHBAZ [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, October 05, 2004 8:00 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: Re[2]: [freebsd] Merhaba

Merhaba Huseyin Bey,

Ilginiz icin tesekkur ederim. Sorun yasadigim donanim
ethernet karti. Kurulumda ethernet kartimi tanimiyor
FreeBSD. 2 farklę kart denedim birisi cok eski bir
kartti ISA veriyollu onu tanimamasi belki normal ancak
asil ethernet kartim 4-5 yillik bir kart. Uzerindeki
chipte Davicom DM9102AF yaziyor. Bu kart FreeBSD
tarafindan yuklenmiyor.

Cekirdek derlemesi ile ilgili bolumu okumaya basladim.
Bu bolumu atlamisim sanirim :) Bu konu ile ilgili
pratik cozumler varsa bana iletirseniz sevinirim.
Olayi yavas yavas anlamaya basladim. Windows'tan sonra
FreeBSD ilginc geldi bana :) Ama keyif aliyorum. Su
ethernet sorununu cozup Squid Proxy kurmayi basarir ve
dogru durust konfigure edebilirsem cok mutlu olacagim.
Bu arada listenin basini agritacagim sanirim :)

Saygilarimla..

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/kernelconfig.html)

http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]

http://promotions.yahoo.com/new_mail