127.0.0.1 'i /etc/tcp.smtp dosyasina yazarak sunucu makineye relay hakki
taniyorsunuz, ic agdaki makineler icin de bu tanimlamayi yapabilirsiniz
ya da smtp-auth, pop-before-smtp gibi alternatif cozumlere
yonelebilirsiniz.

http://enderunix.org/docs/vpopmail.htm adresindeki yazidan "Vpopmail de
roaming user ozelligi ne iÅe yarar?" kismini okursaniz vpopmail ile
ilgili olan kisimdaki kafa karisikliginiz gidecektir diye dusunuyorum.