ServerRoot "/usr/local"
olarak gorunmekte/ Fakat ServerRoot "/usr/local/www"  yaptigimda;

Syntax error on line 233 of /usr/local/etc/apache2/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/www/libexec/apache2/mod_access.so into server:
Cannot open "/usr/local/www/libexec/apache2/mod_access.so"

hatasi vermekte.
conf dosyasindan bu modulu iptal ettigimde bu sefer bir alt modulu
ayni hatayi vermekte.
Ama ``DirectoryIndex index.html index.html.var``  di
bu hale getirdim sayenizde tesekkur ederim.
DirectoryIndex index.html index.html.var index.php index.htm index.shtml
yani ontanimli  gelmis zaten  ;)

Acaba sanal adresleme yok ondan kaynaklaniyor olabilir mi yani www
klasorunu sanal adreslesem ki nasil yapacagimi bilmiyorum gerci
/usr/local  in icinede attin bir index.html onuda gormedi.
Neyse sanal adreslemeyi birakalimda kendi normal adresiniz bir buldurabilsek.
Calismalarinizda basarilar...

Cevap