2 x HP Proliant ML570 node
1 x HP MSA500 Disk Array

donanimda OCFS + Oracle 10g + Oracle RAC kullaniyorim, sunucu su anda
stres altinda degil, ama su ana kadar ciddi bir sorun yasamadim.

On Thu, Oct 13, 2005 at 01:47:34PM +0300, ilhan wrote:
> benim kendi kan?ma g?re de 4 kat performans imkans?z bi?ey. birde 3
> yada 4 kart deniyor. 1 kat performans kelime ars?ndan giriyor bile.
> ayn? donan?mla iki farkl? i?letim sisteminin bu kadar fark a?mas?
> imkans?z. Windows'a bile o kadar fark atamazlar. kal?p ta linux'un

Ayni donanim olmasa gerek. Solaris'in uzerinde calistigi makina, birakin
ayni donanimi, farkli bir mimari: Sparc. (Fuat bey, sisteminiz x86 degil
di mi?) Dolayisiyla performans farklarini hic yadirgamadim.

> y?llar?n devi Sun'a hem de Oracle 'da 4 kat performans takmas? ?ok
> g?l?n? de?il mi?

Bahsedilen fiyat/performans karsilastirmasi. Intel bir makinada elde
edeceginiz performansi, Sparc bir makinada elde etmek isterseniz
cebinizin saglam olmasi gerek. Zamaninda yazdigim ve bir suru (1.000.000
du galiba) random password generate eden ufak bir program, Sun E250'de 2,5
saat, hemen yanindaki FreeBSD 4.x calisan PIII 666 makinada ise 20 dakika
surmustu.

???
???

--

Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/