Merhaba,

Listeye yeni üye oldum. Ve freebsd konusunda da yeniyim. FreeBSD 6.1 yüklü
bir server çalıştırıyorum. http://www.enderunix.org/docs/qmail-install.php
adresindeki belgeyi adım adım izleyerek qmail ve diğer bileşenleri kurdum.
Mail sunucum sorunsuz çalışmaktaydı. Ama bilgisayarı yerine teşımak için
kapatıp tekrar açtığımda mail sunucusu sorun çıkarmaya başladı. Mail
göndermeye çalıştığımda outlookda SMTP sunucusunun "/var/qmail/bin/qmail-sa:
/var/qmail/bin/qmail-sheff: not found" şeklinde bir iç hata döndürdüğünü
rapor ediyor. Squirrelmaişl ile web üzerinden mail göndermeye çalıştığımda
da "Server replied: /va" şeklinde bir hata mesajı veriyor. Sanırım yukardaki
mesajın trimlenmiş hali :-). Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Teşekkürler

Cahit Güçlü

Cevap