From: Fatih Ekrem Genc [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, January 03, 2007 1:15 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] qmail

qmail kuruluma ilgili sorunlarinizi enderunix'in qmail mail grubu ile
paylasirsaniz daha iyi sonuc alirsiniz..
Anlasilan qsheff yanlis kurmusnuz.
sistemden kaldirin ve sistemin calisip calismadigini inceleyin.
akabinda qsheff yeniden kurun..

webmailden ulasamiyor olmanizin sebebi qsheff ile bagintili olabilecegi gibi
farkli bir sebepten dolayi da olabilir..