Selamlar,

HP DL 380 uzerinde FreeBSD yi RAID li sorunsuz olarak calistirdim.
Genelde hardware raid olan sunucularda pek problem cikmiyor. Ama bir zamanlar, toplama bir makinedeki SOFT raid kartini calistirabilmek icin akla karayi secmistim. Sonra ogrendimki FreeBSD bu soft raid
kartini desteklemiyormus. Linux un destegi vardi bu kart icin.

IBM in (model ve RAID kartini hatirlamiyorum) eski sunucularindan birisinde RAID kartini FreeBSD 5.4 e tanitamamistim.

Iyi calismalar dilerim.

N. Ersen SISECI
http://www.enderunix.org

Zekeriye Bozkurt yazmış:
1) Bir proje icin; bir server üzerine FreeBSD kurmayi düsünüyorum. Ancak aklima takilan bir driver sorunu var. Güncel HP veya IBM markali sunucularda yer alan raid kartlarinin Driver bulamama gibi bir problemim olabilir mi ? 2) Projede php/mysql + app server + database server (clientlar win) Kullanıcı sayısı 800 civarinda olacagi tahmin ediyoruz. Bol miktarda Select ve update ve insert olan bir proje
Böyle bir proje icin nasil bir konfigurasyon onerirsiniz?
İlginiz icin cok tesekkurler
Zekeriya BOZKURT

Windows Live Messenger ile kendinizi anında ifade edin! Windows Live Messenger! <http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=tr-tr&source=joinmsncom/messenger>

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd